blaaahaaaa...

Fick ett samtal igår som gjorde mig så besviken och uppriktigt ledsen till en början, men när jag lagt på luren och funderat lite på informationen som getts mig så satte vreden sina klor i mig, och det hårt



falska fula feta gubbe.


usch.

kärleken är inte alltid vacker,
den kan förvandlas till något så fult att det inte ens går att känna igen.

Sorgligt.

Vuxna människor som är så ryggradslösa,
såna jävla ynkryggar.


Din sorg är också min,
och jag finns alltid bara ett samtal bort för att lyssna, gråta och svära med dig.

(kääärlek till dig)

Nog om det.

Drog hem till mor för att hälsa på Ewa, och vem fanns där om inte min självaste styvbror (njae, fd styvbror) Daniel,
Kul kul att återuppleva minnen med den gamla uven ;)
hehe.

Sen cyklade jag i storm och rusk för att hyra film som blev till filmer när jag upptäckte till min yttersta glädje att "flyga drake" kommit ut på dvd! Jag hoppas att filmen kan leva upp till boken för den är verkligen bland det bästa jag någonsin läst.
Jag grät i sista kapitlet och det mina vänner, hör fan inte till vanligheterna :D (Bra skit helt enkelt!)

Förresten är jag världens bästaste sambo idag.
Hos crille och jossan igår fick vi kvinnor uthärda gnäll gnäll och mer gnäll och våre icke-befintliga husmors konster och Fredrik  uttryckte vid ett flertal tillfällen att han aldrig nååånsin blivit serverad frukost på sängen av mig, så what to do?
Jo, jag ställde klockan på 07:00 imorse (snoozade till 9,men det hör inte hit) gick upp och grejade en bricka med frukost och slängde på ett levande ljus och taaaadaaaa: Han krönte mig till den bästa av de bästa. Eftersom den gesten blev så uppskattad så är det mycket möjligt att det sker i repris..haha ;)

Men NU: Fetta mig med pizza, godis och än mer godis....

Livets liv ;P

puss då

Kommentarer
Postat av: Tove

Var "flyga drake" bra?? Jag skulle vilja se den jag med! boken var ju grym!!! Kram*

2008-08-18 @ 18:32:32

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0