Jag borde få en plats i himlen?!

för min medmänsklighet menar jag?

Åkte förbi jossan aka Gåsen och skulle checka en grej på hennes dator.
Vidare för att ge blod sen och då vart hon sugen på att haka, så visst, vi körde mot stan.

Väl där så blev hon "värvad" som det så fint heter och jag blev belönad med en biobiljett.
(Loveguru nästa!) Filmen asså...:)

Tanterna på blodcentralen var mäkta imponerade av vår ringa ålder och intresse.


Vi skulle vidare och satte oss på cyklarna med varsin ciggarett, mitt hår fladdrade satan i vinden och när jag ska ta bort det från ansiktet så lyckas jag med bediften att först bränna mig på käken med glöden (!) och sedan tappa glöden vidare ner mellan tuttarna! när jag väl fattat vad det är som bränns så skriker jag av förtvivlan och jossan tvärstannar och garvar sig fördärvad när hon inser vad jag sysslar med.
Ungarna som lekte på stora holmen stod bara och gapade och såg allmänt livrädda ut...

PUH.

jag är ett pucko



Morsan säger när jag berättar i luren: mjo, man kan väl säga vad man vill om din klantighet, men man har ialf inte tråkigt när man är med dig.

Hur ska jag tolka det egentligen?!

;D

klart slut för nu

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag håller med din mamma!! :D fast inte bara för att du e lite små klumpig emellanåt... :P men delvis kanske... ;)

2008-08-11 @ 23:09:12
Postat av: Emma

förlåt men jag måste skratta lite hehe. hoppas det är bra med dig och att du inte bränt dig för illa, kram!

2008-08-13 @ 09:50:40
URL: http://sirikit.blogg.se/

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0