To do:

1. Börja spara till Usa trippen!!""#¤% (sparkonto, ett LÅST sådant kanske vore lägligt? Ring banken!)

2. Sluta röka. (IGEN.) Need i say more?

3. Rör på fläsket! Slut med bortförklaringar och mitt feta arsle slöandes i soffan vareviga kväll. Jag SKA köpa det där simkortet jag pratat om i x antal månader.


Okej,
jag skulle kunna lista upp 58 saker till som jag skulle behöva göra och ta tag i men den tar vi nån annan gång.


Trött som satan nu,
det är inte min melodi att stiga upp med tuppen. Första 3 dagarna funkar fin fint men sedan halkar jag liksom av banan ;)

Kollade på nån slags dokumentär serie på 2an där man följer en new york kvinna på 40+ som lever trassligt med 2 män i sitt liv, varav en är gift och har barn och hon svajar fram och tillbaka på vart hon vill och vem hon vill leva med, men påstår sig älska båda 2,
hon åker hursomhelst i indien och hamnar i ett samtal med en mycket (enligt min mening) insiktsfull och klok kvinna som kontrar när hon precis fått ett sms av den gifte mannen innehållande en hel del poetiska ord: javisst han ger dig fina ord, men blanda inte ihop attraktion med kärlek!

Skulle han stanna hos dig om du, låt oss säga, blev förlamad?

New york kvinnan tystnar, men säger efter en stund: Patrick skulle stanna hos mig. (Patrick=den andra karln, som inte är varken gift eller har barn)

Där har du kärlek! utropar den indiska och återigen, kloka kvinnan.

Snabbt som attan skickade jag ett sms till min livskamrat med samma fråga, och jag blev ialf lite förvånad över hans svar: SJÄLVKLART. Det finns inget annat?

Om det stämmer eller inte hoppas jag att vi inte behöver få veta,
men det kändes faktiskt fint att höra.
För man kan säga mycket om honom, och att han är brutalt ärlig uppskattar jag inte i alla situationer, men i denna kändes det skönt att inte behöva ifrågasätta.
Jag vet att han är rak....

Wish you were here to hold me tight tonight



Har idag inhandlat 4 st ap-fula regncapes att bära på konserten imorgon  eftersom vädergudarna verkar hysa agg mot oss,
så ser ni ett par ufoliknande saker hoppa vid scenen och väsnas som katter med stryptag om halsen, så kan du väl ialf vinka?

;)

Catch ya later

kiiiss

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0