Dagens sämsta, och bästa:

1: Aggro kvinna,
som bits och jag får känslan av att det är personligt mot mig och att jag gjort nåt dumt som jag bara inte är medveten om.
(Hoppas dock att det beror på att hennes situation på hemmaplan är i gungning, och att hon bara projicerar den på mig)

2:SVULLAT. Trots att jag så sent som inatt verkligen kände hur valkarna förökat sig och jag bestämde mig för att göra något åt det. Rätt lösning var munkar till frukost och lussebullar till middag?
uhhhh....


3:Nu när jag väl skaffat utbildningen som krävs för att man ska lyckas få sig ett jobb så krävs det istället körkort.
Vad kan jag säga?
The story of my life!


Utan jobb är det för övrigt rätt svårt att skaffa sig ett körkort.
Money money money ni vet?


Bästa nämnde jag i rubriken?
Haha shiiit vilken pesimist jag är.

Jag kommer inte på nåt?

JOOOOO!!

Liiiite flyt ialf.
Jobbet jag bara tänkte ringa och visa mitt intresse för, eftersom jag tycker det verkar kul, sökte faktiskt folk.
Keep your fingers crossed please:D


Fick förresten ett sms från svärmor idag där hon uttrycker sin oro över att Fredrik och jag jobbar om varann.
"Hinner ni rå om varann och hitta på nåt trevligt i helgen?" löd det.
jag ringde upp sambo och frågade vad detta handlade om.
Är hon skraj att vi ska göra slut eller?

Vet ej svarade han,
men ta det som en komplimang.

(Fd flickvänner har tydligen inte varit så uppskattade som moi, så ja, jag bockar och bugar väl bara då)
;)

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0