Egentligen borde jag nog inte posta detta inlägg

men det är mycket man inte borde,
så jag tänker ignorera det och låta er dumförklara mej helt och fullt ut.


Jag springer runt som en yr höna på stan, på jakt efter något liknande klänningen jag skulle köpt (men som bara fanns kvar i anorexi-storlek) snackar med Mia, har en hel hög med julklappar runt armen.
Okej.

Hitills, inga större missöden.

Sen ser jag en väska som precis matchar mina konjaksfärgade stövlar, och på rea också, så jag häver upp den på armen som den packåsna jag är. Jag fortsätter prata med Mia, gnäller över klänningen jag inte fick, och fortsätter mot en annan affär.

Hittar inget där så jag plöjer vidare,

Ungefär 20 min efter att jag lämnat affären(jag vågar inte säga vilken, det här är liksom pinsamt NOG. Puh.) så tittar jag ner på armen där alla kassar hänger och ser vadå?


DEN KONJAKSFÄRGADE VÄSKJÄVEEELN!

HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!


Mitt hjärta rusar, jag börjar svettas, och jag ringer upp Mia för att få handledning i hur fan jag ska gå vidare med denna helt ofrivilliga, iq befriade STÖLD, jaaa
stööööld.
jag skäms bara jag säger det,

!!"#¤%&&/((


Helt oasviktligt,
10 fingrar upp till gud!



Det här var jordens jävla pärs!



(1 timma senare är jag på syrrans jobb för att visa upp julklappen vi köpt till morsan gemensamt, och då får jag veta att hon eldat upp klänningen hon skulle haft på julbordet ikväll med ett strykhjärn...)


Vår genuppsättning känns en aning,


misslyckad????


HAHAHAHA.....


Nu är jag ialf självutnämd dement-klepto!


sug på den ni

!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha roligaste!!

2008-12-15 @ 22:00:50
URL: http://http:/
Postat av: T

lämnade du tillbaka väskan då?! ;)

2008-12-16 @ 23:43:21
Postat av: sara

Ella det är just för att såna här saker händer dig, som man inte kan låta bli att BARA ÄLSKA DIG!!

2008-12-17 @ 10:11:54
URL: http://barasara.metrobloggen.se

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0