Jag blev sådär blixtförälskad,

i en dööösnygg bikini jag hittade på nätet! (matrialist, javisst?) i bandå modell som jag letat ända sen i somras.
Började med iver fylla i uppgifter och försökte klura ut storlek då sidan var engelsk. Taaadaaaaa,
i made it men sen får jag ett mail typ 3 minuter efter att jag skickat iväg ordern om att de tyvärr inte accepterar mitt kort.

BAJS MAESTRO!!#¤%¤&&/


faaaaaaan måste jag säga.

I huvudet var den redan miiiiiiin

;(

ska klura ut hur jag ska lyckas (min man använder ju faktiskt visa, och det funkar väl world wide?) ;);)

DEN ska ialf med mig till maspalomas om 2 månader.

Sådeså!
:D


Har haft blyhjälm idag! (hur lyder egentligen uttrycket? Fredrik bara kastade en blick på mej som att jag var dum i huvudet när jag använde det imorse, så jag fick förtydliga att jag menade huvudvärk.)

Det slank ner en och en annan drink igår, i en ganska så hög hastighet...
Vi drog till klubben där folket samlades efter julbord på Svalan.

Längesen det var något där nere nu så det blev favorit i repris.

Sen släntrade jag och babyn vidare mot Johan & Mia där det vankades glögg.
För min del blev det dock drink a la johan style och babyn smuttade bland Mias alla likörer ;)

Idag har vi firat svärfar med tacotårta (var första gången för mig, och 100 ggr bättre än svärmors kycklingochkorv gryta! ;P)
sen kom måttband fram för att mäta bukfetma (!!??) och det köades till vågen.
Jag hade tänkt skippa den biten helt men kom på andra tankar och vågade ( där fick jag till det!) mig upp.
Fick mig en glad överskning också, men nog om det.
Fredrik var störst ("näänääää, jag kan aldrig vara fetare än jonas!!") men siffrorna talade emot honom

,




och i bilen på väg hem säger han: " Men vafan haru inte sagt för att jag är så tjock Ella?"

"Esch, mumlar jag.

"Jag tycker ju du är finast i världen ändå" och det menar jag fullt ut.

"Jamen det här  e ju fan inte okej asså

jag väger liksom MER än brorsan.




Sen blev jag lite konfunderad.
Slog det honom precis nu att hans mage svällt upp som i en tidig graviditet?
Jag trodde att han förstod det redan i somras när typ 6 par jeans fick kastas för att de INTE GICK ATT KNÄPPA?


hahaha...

Tillägg! HAN ÄR ÄNDÅ FINAST I VÄRLDEN.
Tjock som smal.
It just dont matter.

lika bra att köra på den säkra sidan här ändå
hehehehe


;)


Kommentarer
Postat av: Emma

finns inte en suck att man ser sånt när man är in lööööv

2008-12-15 @ 07:25:15

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0