Jag och Maggie har dragit tummen ur röven,

och besökt körskolan för prisuppgifter och för allmäna råd!

Konversationen löd på ett ungefär så här:

Körskoleläraren (som för övrigt bytte ut bokstaven R mot L, därav min stavning här nedan;P)

(Tittar på maggie) : jaha, och vad hal du föl falhågol då näl det gällel tlafiken?

Maggie: (tittar under lugg,) ehm, jo, jag har liksom som tvångstankar.


Körskoleläraren: ???


Maggie: ja men liksom att jag ska komma och köra och se ett dike och få nåt psykryck och tänka att jag ska köra ner där!


Körskoleläraren: ??????????

Maggie fortsätter: eller, ja, att jag ska möta nån och liksom bara köra över i deras fil och totalkvadda!


Körskoleläraren (skrattar lite nervöst): jaha, och du då? Blickar mot mig.


Jag: aaa men asså jag känner igen vad hon säger! (tittar mot Maggie) fast mer som att, jag typ kommer i en korsning och ska svänga vänster, men får haveri i hjärnan och kör rakt fram! och så blire världens frontalkrock!!!


Körskoleläraren (fortsätter skratta nervöst): hehehe jaa, jag vill då inte köla med el, det äl ett som äl säkelt!





så vare!
stackars sate kan jag tänka nu i efterhand,
han kan ju trott att vi var ute på permission.

hahahaha....

men nu är jag ialf ett pyttelitet steg närmaremin Miata ! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

haha lycka till med det där, jag vill nog inte heller åka med dig =)

2008-12-12 @ 16:31:20
Postat av: sara

Ella. Kan jag så kan du, JAG LOVAR!!

2008-12-13 @ 22:10:14
URL: http://BaraSara.metrobloggen.se
Postat av: Alicia

Vilken är din absoluta favoritparfym och varför? Svara i inlägget om detta i min blogg :-)

2008-12-13 @ 22:51:28
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0