Ömmande muskler

efter några nätter på conventum.

Min kropp liksom påminner mig om hur otränad jag är?

ajajaj.

Har nada, zipp zeeeroooo lust att ge mig iväg igen.
Spyorna från Lena ph och Orups konsert igår har suttit på näthinnan ända sen jag vaknade.

Uhhhh.

Vuxna människor som beter sig som 13 åringar på häxblandning?!
Hmf,'

Jaja, ni märker väl vilket underbart bra mood jag är i.

Det blev fan inte bättre heller när sambo ska ut på roligheter.
julbord och fest.

Nanne grönvall?
Avuuundsjuuuuk jag är sååå avuuundsjuuuuk!
Blir min temasång för kvällen.




bägaren rinner bara över och jag blir så totalt ömklig.
Stackars, staaackars mig som måste iväg igen

Right?

Eller inte....

;)


Men gnälla bör man,
det har jag hört.

im a sorry-ass-motherfucker

Nu måste jag öka.

Hoppas ni har en roligare lördagskväll än moi!

pussdå

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0