satanigatanvatröttjagär!

Känner mest för att köra en sån↓




men det får vänta,
går på passet kl 2300 och det är det absolut sista jag vill göra egentligen.
Jobba alltså.

Jag skulle gärna avnjuta ett långt hett skumbad (med min hyber-fantastiska nya badkarskudde!) hälla upp ett glas vin, ta med mig boken till soffan och sen bara ligga där.
Mysa för mig själv.

Kanske önskar jag mig detta så hett precis just nu bara för att det är så totalt omöjligt?

Förstår inte hur jag ska orka hålla mig vaken inatt?

Är ni på julbord ikväll och ser någon som fläker sig som isbjörnen här ovan någonstans på conventum så är det alltså jag, moi.
!


Längtar som faan efter min älskling och det gör mig förmodligen än mer ynklig.
;(

Klen tröst att han ändå är i sverige istället för norge.


.


Svammlar bara ser jag.

Så jag låter er slippa, och koncentrerar mig på Dr phil istället, och hans gästers problem,
SEX

för mycket,
eller för lite.


Tjaaaa,
för mycket är ju ialf inte mitt problem när jag är gräsänka hela jävla veckan....
(jävlar vad jag har att ta igen när han jobbar hemma igen!)

LETS TALK ABOUT SEX!

;)


puuuuss

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0