Shopaholic?

Idag uttryckte min ömma moder något som hon kallade "ängslan".
 
Ängslan för att jag kanske helt enkelt  fastnat i shopping-träsket.
Och så såg hon ut som ett frågetecken.


(Du handlar hela tiden ju Fööööör mkt! Du får inte plats i garderobeeeeen Ella!)

(Nä men då köper jag väl en till! kontrar jag. Garderob då alltså)

.




Tillåt mej bara småle.
Nä förresten,
ASGARVA.


Säger hon som gör av med samtliga slantar den 27e?
Kung i baren?

Hahahaahahahah hohohohohohohhoho!!!

Nää, förlåt morsi ;)


Ett av fynden åker dessvärre tillbaka imorgon,


men den här behåller jag allt.






THIS IS HOW IT GOES DOOOOOOWN.

;x

Kommentarer
Postat av: maggz

Åååå vad FIN du är!!!

A keeper, utan tvekan ;)



Du kan ju pröva Carries;

"I like my money where I can see them. In my closet."

på Carina =)

2008-12-19 @ 20:21:20

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0