TINA KARLSSON RÄDDADE JULEN!

Det är sant gott folk!

Vi höll på att bli gran-lösa.

Men så ringde världens bästa karlsson som fått en bil i julklapp (;D) och erbjöd sig att köpa gran OCH leverera den till dörren.

Är man berikad med änglar runt omkring eller vad?


Att den inte är särskilt vacker att se på, och svajar mer än lutande tornet i pisa beror dock inte på henne,
utan på att min sambo sitter fast nånstans i uppsala och inte kommer hem förens sent inatt för att ge mig ett handtag så jag blev tvungen att fixa biffen själv.


Och då ser resultatet ut så här↓





jag är tamejfan en SKAM för annat kvinnofolk....


;)


GOD JUL FOLKENS ♥!!


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0