Framåt natttimmarna började jag fundera...

...på var jag lagt presentkortet från morsan, och pengarna jag fick i söndags på kalaset,

Jag yrade runt bland skåp och papper,
väckte min snarkande man och frågade om han visste.
Men icke.
En mer och mer ångest laddad tanke tog mig i besittning.

SOPRUMMET.


Så vid 00.30 gick jag dit, låste in mig och började min jakt på de försvunna sedlarna,
och (trumvirvel)  taadaaaaa!!!!!

Där, i en ruskigt äcklig påse bland tårtrester, låg presenterna....

Kan man lida av någon form av demens vid 24 års ålder?


Let me know om du sitter på värdefull information.

!

Yours guldfisk.

/E

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0