Fuckelifuck!





Money money moooneeeyy,
must be fuuuuunny


in a rich mans world?!

Bad om förskott eftersom jag är helt black, totalt utan inkomst i juni.

Wiiiieee tänkte jag när det verkade gå så smidigt.


Nääääää lät jag senare när jag fick höra att 2600 futtiga kronor var på väg till mitt konto.

Det räcker till hyran.

aaa,
och så sängen, internet, min mobil, sjukhusräkningen, djurförsäkringen....ska jag fortsätta?

Och pricken över iet kom när jag frågade tjejen på lönekontoret hur mycket det skulle kunna tänkas kunna komma i slutet på juli då?
:-Inte så mycket.

:- och hur mycket är inte så mycket? frågar jag.

Jag fick blackout nånstans vid hennes mumlande "fyrahundra" (hallå, HUNDRA liksom! )och minns inte mer av samtalet,

Okej,
det blir ganska fett i augusti och september men fram tills dess är jag fattig som en jävla kyrkråtta.

Det blir roooligt att meddela min sambo som sliter arslet av sig för att kunna köpa sina beloved motor-tjosans.

Försörj mig honey!

Ehh nej.

What to do?

suck.

(Ljusglimten på dagen var när jag ialf lyckades avvärja Lars från att plocka upp och pilla på en snok på stigen, för då hade jag TOTALT rasat.
Nu har jag bara NÄSTAN gjort det.)

Later folks.

pussdå

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0