Han har återvänt!

JIIIIPPPIIIEEEEKKAAAYYYJJJEEEEYYYYYYY!!!!


2 veckors trånande är äntligen över! (för denna gång ialf!)

Med sig hem hade han massa mumma att pryda spritskåpet med,
och bäst av allt...Päronkonjak!

Kommer sitta fint till kvällskaffet ;)

Till moi hade han också inhandlat örhängen,
ett par som var rätt schyysta, ringar fast i samma material som snäckskal (och ett gick sönder typ när jag tog i det, men det har jag inte berättat, för det skulle bara göra honom ledsen..kvalite´n var kanske ingen höjdare ;P) och de andra bestod av silverhängen formade som prinsesskronor med rosa stenar i,
kolla↓


och jag såg nog lite frågande ut, för det kanske inte är helt i min smak, men då berättade han att han inhandlat dom bara för att jag alltid skulle veta att jag var hans prinsessa....

KABOOOM.

smälter man?

Jag gör..Thats for sure.


Min älskade


Nothing more to add.

vi hörs! ;)

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0