Jag är bara precis så pigg som jag förväntas vara!

12 timmars pass som plötsligt blev till 13, och okej det kanske låter som what the heck, vafan gör en timma hit eller dit, men så kändes det inte när det blev klart att ingen vi ringde ville rycka in och jag var tvungen att stanna.
Men det gick ju det med.


Huvudvärk som jag haft karatefylla dock.

Har fightats med ett ton getingar som körde grupperingar och jagade mig i flock på eftermiddagspromenaden, svettas konstant och fått ett rejält nyp i armen som nu är blå, av X som blev hiskeligt arg.


sköööönt att vara hemma och ledig imorrn!
need i say more?

Näää.
Just det.

:D

Och snart,
om bara 1,5 timma så kommer världens vackraste man att äntra dörren.

Mitt hjärtas enda kung!

Jag har längtat så ordet längta, inte räcker till att förklara....!

Här ska pussas!
Be sure!

Och förhoppningsvis more....
Haha ;)

Nu fick jag till det.


Rimer.

Hittade en öl som Ida övergivit på festen i lördags,
konstigt att jag inte fått syn på den innan?
Tuuur,
den satt fint nu :D


Resten är egentligen rätt skit så det tänker jag inte ens ta nu.

Nu ska jag duscha och göra mig fräsch för Honom,

kärleken.



Pussdå

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0