jag överlevde

tandläkarstolen!

Rotfyllning och en infektion under tanden orsakade smärtan.

Desto mer smärta lär det väl bli, när fakturan dimper ner i brevlådan?
Hua :S

Den fysiska smärtan är ialf borta för nu,
absoultely fabolous!


Hade  morsan med mig som moraliskt stöd och chaufför.
Meningen var att hon skulle köra mig ut till jobbet direkt men tjii fick vi för bilen stog där den stog,
totalt död.

Plåtskit.

Jag fick ialf ta bussen, blev hämtad vi vägen av chiefen och kunde köra min kväll & natt, trots att käften dunkade så jag knappt kunde prata.


Igår gick jag vägen som X brukar propsa på och som jag fått höra "bara du håller vänster hela tiden i skogen så kommer du alltid tillbaka hit"

så jag tog väl höger?

Stötte på en snok och blev så upprörd att jag hade ögonen på backen helan tiden medans jag bad att "snäääääälla snäääälla inga fler ormar" och vips, så befann vi oss på en åker.

Stor sådan,


Inte gå vilse va?


Pffft.

Slutet gott, allting gott dock.

Behöver min mans ömma famn.

6 days left.


!

Nu ska jag dra ut lillan i regnrusket,

wish me luck ;)

pussen


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0