Jag agerar gräsänka!!

;(

Sadly ska tilläggas!
Hjärtat lämnade mig imorse, för att tillbringa 11 dagar i oslo, och lagom tills han återvänder hem så är jag i hulstfred och sliter arslet av mig, och taaadaaa: 11 dagar blir helt plötsligt 14 !


Im a geek! Men här är redan tomt och väldigt skumt utan honom!!
Vår queen-size bed blir icke rolig att rulla runt i allena.

Baby, hurry back home.
?!


Synd också att vi skulle kivas igår, när vi kunde myst istället.

(Jag var förresten ute och trallade på vägarna mot mellösa en stund, men Han vände tillbaka för att plocka upp mig och frågade när jag klev in: Är du snäll nu?
Hmf!
Det där kan jag rota i och vända fram och tillbaka på i flera dagar, utan att bli nåt alls klokare...För ibland så talar vi helt enkelt inte samma språk...:P
(marsianska då el
Och detta kan säkert vara nyttigt för oss båda,
få känna att inte alltid ha varandra till hands (det blir han arg när jag säger, för han tror att jag VILL att han ska åka, men jag försäkrar er gott folk att så är inte fallet. Jag försöker bara se något positivt med detta!)

Detta satt på kylskåpet när jag kom hem från jobbet och ja,
han kommer undan...:)  ?





Lider tamejfan av solsting idag, har gått brevid på Mossen och spenderat 6 timmar i konstant sol.
Wooha,

Lagom snurr,

Men missförstå mig rätt,
härligt snurr!

No way im complaning! :D
UNDERBARA SOMMAR!!!!


Nu blire plaska badkar och försöka sova,
jag får la krama hans kudde!

;)

I was made for lovin´you baby,
you were made for lovin´me

!

kisses yours truely!
E

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0