Tamejfan ALLA har en blogg....

image3

...och inte vill jag vara sämre?
Njae, riktigt så ligger det inte till.
Förr i tiden (min klasskamrat Tove skäller alltid på mej när jag använder uttrycket, för ok, jag e ju inte precis lastgammal) men från jag var 16 ungefär så skrev jag någon typ av dagbok nästan varje dag, och nej jag tänker inte nämna vilken sida, för jag blir totalt utmobbad.(sidan har jag kvar, för det händer att jag återvänder för att läsa gammalt som nu ger mig ett gott skratt! :D) Men efter att jag lagt ner det kontinuerliga i det så känner jag ofta att jag vill skriva av mej. Kanske blir det just på denna sida minna virriga tankar och funderingar kommer att printas!;)


Så jag då,
23 år, snart 24 faktiskt.
Nybliven sambo med världens underbaraste man, jo gott folk, det är sant!
FINAST I VÄRLDEN.
Min Fredrik.
3e parten i vår lilla familj är min lilla snufsa Akeela som är en amstaff tik på snart 5 år.
Jag pluggar till undersköterska med inriktning psykiatri och sliter häcken av mig med extrajobb på conventum på min fritid;)
Mina vänner & min familj är änglarna som omger mig,
mitt ljus!
För många för att rabbla...Im a lucky bastard! ;D


För övrigt så är jag nog en rätt flummig varelse, förvirrad vid tillfällen, eller allt som oftast kanske till och med...Men jag tycker att livet är en för det mesta rolig roller coaster som bjuder på mycket glädje.
Min kära mor och jag brukar skämta om det allt som oftast när vi diskuterar, hon ser det negativa i saker och ting, kärlek är ett bra exempel, och jag sitter som den obotliga optimisten och försöker ändra hennes tankegångar. Kan bli rätt givande samtal! ;) (flummiga också!)

Idag då?
Ja, jag har jobbat natt torsdag, fredag och söndag och ska iväg här snart igen och jag ljuger om jag säger att jag är pigg and ready to go! Skulle helst snosa kudde...:/
Men en natt kvar efter detta och sen får jag sova,
tänk CAAAAASSSSSHHHHH.
Mjo.

Så nu ska jag väl greja lite käk här tills min man anländer hem, sen bär det iväg.

Gott folk, vi hörs förmodligen igen!

Puss så länge :D

Yours!/ E

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag skäller inte på dig när du säger "förr i tiden", däremot när du säger "när jag var i din ålder" =P Men gammal e du tamigfan inte iallafall :)

2008-05-12 @ 14:44:06

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0