Slut i rutan?












Tripp till M-berg med dessa två↑ där jag blev en jeanskjol modell hög midja rikare.
(och en valk?kladdkaka till kvällsmat?)


Är trött idag,
tjurig, kinkig.

Och det blev inte bättre när jag höll på att få samla ihop Akeela som likrester efter att hon  i 190 drog rätt över vägen just som det kom en bil.

Inte heller när vi väl kom hem (jag och helhund) och sistnämnda ställer sig och  hulkar inte en gång, utan två,  !!! precis vid lampan i vardagsrummet, sladdarna.


Kuuuuul i jul.

uhhhhh.....


längtar efter min man,
vill snosa honom i nacken,
känna hans armar runt om mig.


Men än så länge får jag nöja mig med mjukisgrisen som substitut.

(pffft!)
Men snart, snart är det hela över.

3 days left.


Ok

slutgnällt.


For now.

Pusselipuss!


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0