lajjlajjj

Sitter med mitt födjupningsarbete om människor med Downs syndrom.
Tänk bara va mycket lättare det blir att slå sig ner med näsan i böckerna när ämnet är nånting man verkligen tycker är intressant....;)


Har sprungit runt på stan med Gåsen idag.
Vi plöjde igenom de allra flesta affärer i jakt på ett leopard mönstrat linne som jag tänkt ha på camillas rajj här framöver.
Men tror ni att vi hittade nåt då bara för jag så bestämt visste vad jag skulle ha?

Nä precis va.
Icke,

Men va gör väl det när man har en alldeles otroligt begåvad vän med SYMASKIN!

Jorå,
tyg var inte svårt att hitta,
sen drog vi hem til mig och gumman satte igång på momangen.

Blev fin fint vill jag lova!




så nu har jag alltså inte bara en frisör/personlig stylist till mitt förfogande, utan också en alldeles egen kläddesigner!

Im a lucky bastard ;)!


Blev inringd till Åbylund också,
jääjjjj jäääjjjj jippiieeekayyyyyeeeeeee.

Äntligen kanske det rullar på med jobb?

One can only hope!


Full av tilltro inför framtidens just nu folks!



PÅÅÅRRRROM BAAARAAAAAAA!!!!



Pussjaaaaa
pusss

:D

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0