Har tandläkare läst pedagogik alls?????

Undrar jag?


Efter mitt besök på jourmottagningen och KÄRRINGEN jag fick möta där idag så måste jag säga att neej, de tror jag inte?


Maka till besserwisser!

Och när jag ligger som en fasthållen sprattlande fisk så försöker sig inte den djävulska tanten ens på ett lugnande ord eller liknande, neeheeeeej du

hon bara vrider rätt mitt huvud och gormar: DU MÅSTE LIGGA ABSOLUT STILL, FÖR ANNARS GÖR DET ÄNNU MER ONT!

mer ont ?!
Omöjligt.
Okej att jag är pjoskig och jordens fjant när jag ligger i tandläkarstolen men bedövningen har rent logiskt sett inte hunnit verka på 20 sek! KÄÄÄÄRRRRRRIIIIIING.

Förlåt mig mitt dåliga ordförråd,
men nu är jag tillbaka på ruta 1.

Och pedagogik är nog ett jävligt bra tips!!

Tänk på den du hemska, hemska sadomaschokististiska människa!


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0