jag kallar det skendräktig?

Ohh.

Illaaaaa

ja mår illlaaaaaaa.

Började dagen med något så nyttigt som DAIMTÅRTA till frukost och 2 koppar kaffe på det.

Fortsatte sen med middag som bestod av 2 (rejäla) bitar smörgåstårta och sen fikade jag avslutningsvis på kladdkaka och 2 koppar kaffe till.
Allt inom loppet av 3 timmar....
Känns hett?

Uuuufffff.....





I blame Mia.
Hennes tummen upp här ovan säger väl typ allt?
=P

Hennes graviditet har liksom smittat av sig.

Cravings syftar jag på då..


Kommer jag undan med det eller anser ni mej bara vara en fullblodig godisråtta????



Fetma stylen!

Jag gillart!!

;)

puss då

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0