Snacka om babyboom!!!

Först ut var Ida och där blev jag väl inte särskilt förvånad eftersom hon hela tiden sagt att hon vill ha syskon till Noah tätt inpå, och precis flyttat till stor lägenhet med extra utrymme (som vi alla förstod, barnkammare) ;) sen kom Mia som var lite mera otippad,
även om det snackats mycket om kombi bilar med plats för barnvagn på sistonde.
Vem är nr 3 frågade jag alla?
För visst brukar det vara så,
dör någon så dör alltid 3.
Föds någon, så brukar siffran stiga till samma där.
Och VIPS så fick jag svaret på min fråga igår.
Knixie is number three

;)




Dåså.
Vuxna nu då flickor?
It sure seems like it :D

Stort grattis och all min kärlek till er,
jag vet att ni alla blir superba morsor!!!   <3


pusskramochklartslut

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0