Hit by a train!


så känns det!

Har legat avdäckad sen i måndags.

Fastnade ute i skogen i ösregnet i måndags kväll när en brukare fick ett EP anfall, ochn sen vare kört ;(

Är sjukanmäld från jobbet och likaså skolan där jag missade psykiatri provet här på morgonkvisten...Inte bra alls...
Och så börjar detta bli riktigt jävla tråkigt att bara glo på burken.

Kurera mera!

Men till roligare grejer så har jag nånting riktigt bra att se fram emot i vinterkylan!
I februari blir det gran canaria med hela familjen Blyckert, svärfar bjussar :D:D
Känns ju inte bara så lagom bra, utan FÖR JÄVLA fint;) 
Och man ska vara ute i tid har jag hört så jag beställde en bikini från nätet igår (Fredrik suckade och skakade på huvudet åt min framförhållning) "har inte du typ 100?" frågade han, men ash, jag väntar mej inte att han ska förstå. Det här var en axelbandslös, för en snyggare bränna ;D




Har inte hört någe från norbaggarna om jobbet jag g ä r n a skulle vilja åt.

Nåja,
jag håller tummarna en stund till !

Ut med lillan nu,
om jag lyckas får na ur sängen dvs ;)

catch ya later


pussssen

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0