jag är en lyckligt lottad jävel!!!

!!!!!


Igår fick vi erbjudandet av Tobbe som nog är världens bästa svärfar, att följa med till gran canaria i februari och få halva resan betald...
Hela ligan!
Fredrik jag, Jonas, Maria deras små Linus och Filip och fredriks päron.
Och det var inget jag behövde fundera 2 ggr på.
Sooooool soool sooool!

Tok glad!! :) :)

Nu känns den kommande vintern inte alls lika mörk och deprimerande..
Som sagt så är jag en lyckligt lottad son of a bitch! ;)
wooohooo!


Har också genomlidit handledingen på körskolan, 4 timmar som gav ordentlig träsmak i rumpen.
Nu ska bara papprena in och sen kan vi fortsätta våra cirklar på b&w parkeringen, fast alldeles lagligt.
;D

Much 2 do.
Har skriftligt prov i psykiatrin på torsdag och ett berg av papper att läsa inför det så jag tänkte locka fram min självdiciplin (om den verkligen existerar hos mig? har aldrig sett egentliga bevis på det) men skam den som ger sig!
Försöka duger?
;)

Träffade på ett spöke från förr.

Kändes inte ens konstigt.

Hoppas verkligen att tiden läkte dina sår.


Då och nu är såna kontraster att det nästan känns som i ett annat liv.

Har aldrig varit lyckligare.
Tillfreds.

Och mycket av det är enbart din förtjänst älsko...!


Du och jag mot världen....



Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0