Den 18 april 2009

befästes kärleken mellan Josefine och Fredrik.

Bruden strålade i en vackert hemmasydd klänning, och spirande liv i magen.

Gravidskimmer har ni säkert hört talas om?

Jag har sett det på och runt alla i min närhet som väntat barn och det lyser kraftigt kring gumman, som en slags aura!

Vigselförrättaren pratade tyst, men jag ansträngde mig för att inte missa ett ord, och när hon sedan började tala om det nya liv som dessa två faktiskt skapat tillsammans och samtidgt strök knixie över magen så rann tårarna över.
SNÖRVEL.

Likaså på gumman framför mig,
Mia aka Mulan.

Vi snorade ikapp, men försökte ändå dämpa oss för att höra resten av talet.

VACKERT, SÅ VACKERT.

Jag själv har aldrig drömt om bröllop och allt vad det innebär, men jag märker att ju äldre jag blir så tänker jag lite annorlunda.

Varför skulle man inte fira att man mött i sitt tycke, den vackraste människan på jorden?
Skrika ut sin glädje över att ha gjort just det, och framför allt, dela det med dom som betyder allra mest?


CELEBRATE LOVE för fäään folks!








Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0