Jag hade planerat

att lite snyggt få låna lite cash av min oäkta hälft, och för dessa tänkte jag unna mig en lunch på kvarterskrogen, och bjuda med mig Mia.
Kaffe och efterätt i solen och sånt bra.

Planen sprack när han anlände hem en timma efter att han påbörjat sitt dagsarbete, och var ilsken som ett bi.

Han hade ingen bra dag och utan överdrift.


Jag hade också tänkt föreslå att vi skulle åka och inhandla konstgräs till balkongen, och så skulle jag handlat resten av inredningen på måndag men också denna plan sprack.

Min balle går i detta nu i riktigt tajkon style.

Aska över hela golvet,
jalusierna har blivit duktigt trötta av regn och blåst, och så snyggt bajsbruna av solen.

Ingen vacker syn alltså.


Men jag får väl helt enkelt invänta min lönecheck som anländer först måndag, och köra den trashiga stilen över helgen.


Till något roligare nu så ska jag imorgon på dejt.

Yes.


jag ska fira att det är 3 år sedan jag mötte kärleken.

Fortfarande är du det häftigaste jag har upplevt.
(svåraste, jobbigaste, härligaste,mest underbara, omvälvande, största)




You are the flame in my heart

You light my way in the dark

You are the ultimate star

You lift me up from above

Your unconditional love takes me to paradise


Kommentarer
Postat av: Knixan

ja jag komemr ihåg när ni låg på min köksoffa :P haha :D

"Näh han är inget för mig sa du hela tiden... men endå va du skitkär i han...."

2009-04-26 @ 08:33:43
URL: http://knixan.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0