Once upon a time...

...fick jag hemlevererat påskägg av en ursnygg karl.


Inget litet sådant heller.


Ägget är tömt på godsaker sen länge, men sparat utifall han skulle vilja återanvända det!? :D


Mor min var tvär och hyste lite agg idag när vi pratade om påskfesten hon fixat med till på fredag och fått veta att Fredrik inte tänker närvara på (Elmia, hallåååå, brudar, bilar, behöver jag säga mer???)

och så ber hon mig hälsa att "du hade ett inhandlat påskägg, men det gav jag bort eftersom du inte tänker komma på fredag"



Jag tycker bitterheten är helfestlig.
Jag skrattar bara jag tänker påt.
Hahahaha.

Lilla mamsen då...

Henne gäller det att hålla sig väl med?

;)


Äpplet faller inte värstans långt från trädet?






;)



Kisssiekissss

Kommentarer
Postat av: Tina

haha lilla mamma mu är riktigt rolig:) Vem blev den lyckliga mottagaren av det redan inhandlade påskägget??

Hoppas det känns för Fredrik att han har svikit svärmor, inte så bra gjort av honom måste jag tillägga. Jag trodde att man skulle hålla sig väl med svärmödrar?!

2009-04-08 @ 22:13:52
Postat av: Knixan

Min fredrik va på elmia idag också... men de hade svensexa för han där... haha så Din fredrik kanske såg honnom...

2009-04-10 @ 22:43:52
URL: http://knixan.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0