Påskhelgen

har varit helt jävla underbar, och allt det tack vare SOLSKEN.




Egentligen var nog min själ ämnad att hamna på en varmare plats än kalla svealand.



Jag lever fullt ut dessa dagar.
(kreativa tankar, förhoppningar & regnbågar)

Resten av året är som en grådimma, där jag bara lunkar runt och väntar in det mildare vädret?

Fan va tragiskt det såg ut  då,när det kom på pränt .

Hahahaha.



"I min nästa liv, jag vill vara potatis"

Eller näää,
 stryk det.

Jag vill återfödas i miami baby
;)
!



Howwdyyyhoooyyyyy folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi får emigrera när vi blir gamla....

2009-04-14 @ 18:42:04
URL: http://knixan.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0