Mina glansdagar är över

och förbi.

Ni vet då när man (läs jag) höll låda mest hela tiden, söndag, onsdag, fredag, lördag och sen om igen, så minns jag inte att jag brukade må särskilt dåligt dagen efter.
Eller har jag bara förträngt hur det egentligen var, och kastat lite glitter över det hela och  liksom förfinat dessa dagar?



Jag hade jääävligt kul med Mulan igår.


Fullast vinner var kvällens tema och jag låg i ledningen redan från allra första början!



Betner var lika mitt-i-prick som alltid, och sen svajade vi vidare mot strömpis som denna gång var prima!



Lika roligt var det inte idag när jag trallar in på systemet för att inhandla några öl till min sammanboende.

SJÄLVKLART står C där och flinar.

C som jag också träffade utanför strömpis inatt i mitt lycksaliga tillstånd.

C som nu för tiden jobbar på systembolaget, står och hjälper en kund leta efter vin och häver (skriker) ur sig :-faaan ella, kommer du direkt från bortamatchen eller? HÖHÖHÖÖÖÖÖ.
jag menar, du ser ju duktigt sliten ut!

:-mmm, jag gillar dej med.
piper jag innan jag dyker ner bland några lådor med öl för att kanske få honom glömma att jag finns där.

Syns man inte,
finns man inte.

Så bra gick det ju såklart inte, men nog om det!




Han slog huvudet rätt på spiken är jag rädd.

Dagen efter går inte längre att dölja.


Those days are long gone.

Smakar det så kostar det mina vänner.
Och det kostar mer och mer för varje år som går ;)




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0