Vad har man egentligen

titthål i dörren för?!!


Uppenbarligen är det inte för att kunna se vem som står utanför, och sedan kunna välja om man vill öppna eller ej?



Scenario: PLIIIING på dörren. Hunden ylar och vrålar om vartannat. Jag smyyyger försiktigt fram. (Det skulle rent teoretiskt kunna vara Tv -lincens snubbar.Inte för att det egentligen gör mig nåt. Jag har ingen tv. neeeeej.Den har jag... sålt? ehh....)
Hur som, så lutar jag mig försiktigt och ljudlöst fram för att ta mig en titt, och får syn på en liten kvinna som i exakt samma ögonblick som jag kikar ut, börjar vinka och le.
Hon SER mig!

Så åter till frågan folks,
vad ska man egentligen ha det där smyg-ögat till?

Help me out here! ;)


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0