Det är knas !

Jag simmar i ett stormigt, svart hav där jag vet finns extraordinärt mycket hajar.
Jag drar Mia bakom mig i en sån där gul gummi båt och jag grinar hela tiden när jag ser haj-fenor, svart-vita späckhuggare och jag är helt säker på att benen på mig snart är ett minne blott.

Stress.



Jag har alltid haft ett rikt drömliv, men sedan jag återigen började knapra champix så är det hel-vilt på nätterna.

Min kära moder slår upp ordet Haj  i drömboken när jag avslutat återberättelsen.

Okej,

håll i er nu,


"Livskraft, aggression, brutalt våld (!?), projektion för alla typer av rädsla.



Jag vill nog inte tyda fler drömmar på ett tag.

;)





Kommentarer
Postat av: Mul

Lät jag dig dra mig i en gummi båt? Jag är ingen vidare snäll människa du gumz... I verkligheten skulle jag dok simma vid din sida, Hajar eller inte <3

2009-12-15 @ 23:31:02
Postat av: Knixie

Jaaa varför satt du inte själv i gummibåten lixom...

De där med drömmar för lite läskigt att tyda... När jag var gravid så drömde j ag hela tiden att bebisen tryckte ut foten så jag fick gå och stoppa in den igen hela tiden....

2009-12-19 @ 17:47:27

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0