Långa bollar på Bengt!

Känns som saker och ting börjar röra på sig

och då menar jag really moving

!



Ska träffa en dam på onsdag för att diskutera och eventuellt också boka in tid för en 2 veckors intensiv körkorts utbildning.


WOHAAA!!!


Har fått ett go från chefen, som kan lägga upp schemat efter tiderna på körskolan.

Har bara ågren för om jag inte grejar det,
Misslyckas kapitalt, och då på lånade pengar.

Det grämer mig lite.

Men samtidigt så tror jag detta är det bästa för mig.

Känner jag mig själv rätt och om någon gör det borde det väl vara jag (?!) så behöver jag nog en spark i röven för att verkligen sätta fart och få det over with.

Den som lever får se?


Åkte på att baka kladdkaka här på kvällskvisten på jobbet.

Inte en särskilt ansträngande kväll alltså,
husmor är helt ok.

Ibland :D


Möttes av denna när jag klev genom dörren



min man får sk "hjärnstress" och allra helst när det handlar om hans brinnande kärlek till motorcyklar.

Jag frågade hur det blitt fel och han svarar : "aaa du vet jag hade varit på bauhouse och fixat muttrar (kan ha varit en annan benämning, men jag tror ialf de var just muttrar) och hade ju skit bråttom till garaget för att se om det blev bra!"

Kaka söker maka?
Vi är förvirrade själar båda 2.


Och sen fick jag en för tidig alla ♥ dag tanke





Underbara människa,


jag måste gjort nånting för jävla bra för att förtjäna dig!!!!!!


Vi grälar, skriker,
bitchar och är inte alls så överens alla gånger men det kvittar,

Du är det största,
det finaste som någonsin hänt mig and baby,


you turned my life around...



Nu får skumbad och en bra bok avsluta denna afton.

Adios amigos!
;)

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0