Mia aka Mulan påstår,

att det kunde bott en kackerlacka eller 2 i mitt hår.


Hon körde en rejäl genomgång av burret, och jag brukar allt som oftast gorma orgamslikande hejrop när jag lyckas lura nån stackars sate att pilla mig i huvudet men nu skrek jag inte av lusta, utan smääärta!




välbehövligt dock, och nu känns det ju riktigt välvårdat.

Det hade ju ioffs varit ganska kul nu när jag tänker efter om jag tagit med mig en kamrat hem från gran canaria,
en liten lacka som hade skrämt skiten ur Mulan eftersom hon uppenbarligen njöt så av min tortyr!;)


BUUUUU!!!




Det viskas i mitt öra om bättre tider.
Så därför tänker jag totalt bara strunta i att gnälla över hur pengarna inte räcker till denna månad heller,
för jag orkar helt enkelt inte upprepa mig gång på gång på gååång.


Nu ska jag väcka min kära sammanboende som kör sin eftermiddagslur (jag har berättat att bara bebisar behöver sova middag, men det örat lyssnar han icke på)
Nu är det WEJKY PEEEJKYY för hela slanten för vi skulle köra rättvist och dela på städningen,
hans är kvar.

För mig gäller soffslapp!


Bara 3 dagar kvar till lite fritid och sömn!

Braaa skiiit!


puss på er där ute


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0