Tystnaden

är bruten.

Thank you god,
kan jag lägga till.

(Jag hissar vit flagg, och säger förlåt)





Jag har gått och blitt beroende.


BUZZ heter beroendet.

Det började en vardagskväll hemma hos Mia & Johan, och har fortsatt i samma stil sen dess.

Mia ringer, vi pratar lite allmänt och hon avslutar med: Ja men har ni inget för er kan ni ju alltid komma förbi och köra lite buzz.

BOOM, där e jag fast.

Så igår igen,
satt jag i soffan och förlorade mot den där jäävla Johan som inte alls kan vara så allmänbildad att han jämt vinner, utan måste ha ett grymt jävla flyt när han hets trycker knapparna ;)

För övrigt sitter jag fortfarande i morgonrock,

är ledig men har av nån konstig anledning väldigt svårt att njuta av det,
jag blir bara nervös.


Satt med babyn i bilen och snackade om framtiden igår,
mycket planer, funderingar.

Men framtiden sker ju hela tiden?

Igår är ju redan förflutet.


Livet liksom nafsar mig i hasorna.




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0