Igår hade jag en främling i huset

hur han kom in vet jag inte,
men på nåt sätt så lyckades han ta sig in i badrummet där babyn tidigare lagt sig för att bada.
Ut kom en tjomme med  moppe muche, fast i nån slags krans variant.

Ingen snygg skapelse kan jag lova.

Var har du gjort av min sambo ?!frågade jag lite skrämt.

Ligan hos Mia undrade också vem varelsen jag hade med mig var för en.
Det var lite som på zoo, alla skulle ta en bild för att föreviga och kunna visa sina vänner.

Hahahahahaaaa.

Ytliga jag?

Maybe,
men jag är bortskämd.
Har ju ögongodis till sängkamrat,
men makeovern var defenitivt inte till det bättre.
Ni som var där VET att detta inte är någon överdrift!

;);)

Buzz hos Mia och Johan igen igår.
Kul så kul så kul.
Alkoholen satte fart den med,
vid 03.30 tyckte moppemuchen att vi hade fått nog (påstod att det var kört då, för jag hade satt igång med min ökända hicka.)
Kanske lika bra, vad vet väl jag.

Trött på ABBA låtar dock,
nya skivor behövs till skön(!!??)sången.



Har precis lyckats med konsten att bränna kladdkaka,
De på 180 var tydligen sugna på gottis,
återstår bara att se om det ens är ätbart.







Ärligt nu, skulle inte DEN DÄR↓ skrämma skiten ur er med???!!!



ciao;)

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0