LURIFAX!

På jobbet har 2 av grabbarna x antal gånger upprepat frågan "Var är alla tipex" under rapportering och olika aktiviteter hela veckan lång.

Vi har alla tittat frågande på varandra och bara konstaterat att det är ännu ett av deras tokiga intern skämt.
Dock tyckte jag att jag fick ett par svårtolkade blickar av de bägge igår under eftermiddagsrapporteringen men jag skakade på huvudet, och garvade åt tokarna.

Inatt, när jag inte kunde sova eftersom jag jobbat kväll hela veckan och nu skulle vända till dag, så slog mig tanken att Flores, den pajasen kanske smugglat ner något i min väska eftersom det ju faktiskt hänt förut.
I måndags låg en röd "friskis & svettis" flaska i väskan som helt säkert inte tillhörde mig ;)
Så jag kliver upp, river runt i väskor av olika former och fäger eftersom jag inte minns vilken jag haft sist och Taaaadaaaaa:



lite smått och gott har alltså tryckts ner i min väska utan min vetskap.


VAD ÄR DET MED MIG OCH STÖLDGODS EGENTLIGEN???????



Hahahaha.....


;)

skönt med ledig helg,
ikväll ska jag och babyn tydligen "vårda" varandra.
Helt på hans initiativ.
Vad det innebär återstår att se!
:D


pussdåfolket

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0