Min prins är inte perfekt,

och hur kul skulle det vara?

Nä,
han har sina brister, precis som jag, precis som du.

Men något som absolut retar & stör mig är alla dessa glas som det spottas snus i, men på ett år sammanboendes så har inga större olyckor skett, förens idag.

Vimmelkantig hämtar jag mitt glas på vardagsrumsbordet, öppnar korken till min pepsi max och kan knappt vänta att få föra glaset till munnen och låta det porlande rinna ner i strupen,
men halvvägs ner på ett ungefär så förnimmer jag en bitter smak av vadå?

Jo, SNUUUUUUS.


TVIIIII SATANIGATAN HELVETES UUURRRRRK va vidrigt!


Jag spottar, fräser och skriker saker som inte hör till de finaste slaget i mitt ordförråd.

och han kontrar med:

"är du så dum så du tar ett glas som har stått?!"





aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0