On Toves request!

;)



4 av mina favoritprogram
* Mannen som talar med hundar
* Dr phil   ( jag veeet, det är tant varning men karln är så förbaskat jävla vettig!) ;S
* Desperate housewifes
* Outsiders


4 saker jag gjorde igår
* Jobbade
* åt färdiglagad FET mat (im a sucker)
* körde bil
* pussades

4 saker jag ser fram emot
* GRAN CANARIA! (nedräkning, neeedräääkning!)
* Ta körkort
*Få ett fast jobb
*Knixies bröllop!





4 favoritresturanger
* Efesos!
* Danska kroen
* Burger king ;)
* pizza hut


4 saker på min önskelista
* En större lägenhet
* En roadtrip i usa
* Ett körkort
* Cash

4 saker som har förändrat mitt liv
* Förlora någon nära
* BABYN! ♥
* jag själv, har ju faktiskt gjort en dramatisk förändring i mitt eget liv
* Mina finaste vänner

4 favoritsmaker på godis
* CHOKLAD!
* plockgodis
* skumtomtar;)
*bananaskidz

4 bra filmer
* Fellon
* sagan om ringen filmerna
* Forrest gump
* Crash

4 bra artister
* Lars Winnerbäck
* John legend
* Ozzy
* Amy winehouse


Jippekayyyeeeee,

hmz.

ser inte värstans intressant ut när det satts på print?!


Nåja, there you go tåååve:P


Nu ska jag  iväg och slita för brödfödan;)

pussdär

Kommentarer
Postat av: Tove

ja men se där ;) Tack för detta! hehe... Å du... det lilla jag ser av din hårförlängning ser jäkligt bra ut! Förresten så saknar jag dig!

2009-01-29 @ 15:33:34

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0