PUST

STÅNK


STÖÖÖÖÖÖN.



Morsan hämtade upp mig efter jobbet kl 16, och jag får för mig att jag ska köra därifrån.

All personals näsor trycks mot rutan,
jaaa

ALLAS.

Det ger mig lite smått prestationsångest.
Ehm.

Såpass att jag glömmer att handbromsen ligger i och gasar till tusen.


Summa summaru=

bilen total dör.

Bluuupppbluuppppbluuuupppp, säger den.

Lägger foten på pedalen för att komma därifrån fortast möjligt som ni förstår.

Detta lär jag få höra imorgon.


;P



Utan publik gick det dock 1000 gånger bättre!

Jag körde till mariberg, sen till norr, vidare mot lillån, därifrån till väster och MACDRIVEN, lagom med vuxenpoäng där! (halleluja momeeeent!!!) hahahaha

beställde käk till mannen min, och sen avslutade jag min inte helt fläckfria roadtrip med att parkera utan att krascha, repa eller ens lämna en flottfläck på varken grannarnas eller vår bil.

IM A STAR!!!

Min ömma moder säger när vi kommer ut bilen:

"Jaa Ella, när du drog några varv runt björkhaga där vid 16 års ålder så var jag ganska säker på att du inte hade nån fallenhet alls för att köra, att  det var liksom kört.

Men så tycker jag inte nu"


Det har alltså gått framåt.
;)





När jag fixat detta med kortet så tänker jag bli en FULL TIME CRUISER!


see ya on the road folks!:D


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0