shoppin´!

Uuuuujjjjjj

;)


Jag skulle "bara" ha födelsedagspresent till syrran, och en djävulskt försenad julklapp till Alex.

Rean sabbade mina strukturerade planer.


Jag, gåsen och mia flög mellan affärerna som om vi hade eld i baken.

Skrek hej vilt och "Oooohhhhhhhade" i kör.


Dock har jag hört att pengar är till för att brännas,
och då har vi ju bara följt spelets regler liksom.

Ialf jag.
?

Dessa byxor som jag nojjat över att jag inte köpte var nedsatta till ett så löjligt lågt pris att jag bara var tvungen att inhandla.





Lite sådär punkigt coola.


Dags att gömma undan dagens fynd innan min sammanboende anländer hem,

Det är nämligen hans pengar som brännts,
det kanske jag glömde nämna här ovan?

;)


Lördag snart, med tjej mys, sing star och rajj på HÖG nivå!


woooohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!



puss då


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0