SLEEPY

uuuffff.

Blev inringd i panik igår kväll,
o likadant imorse.

06:30 frågar L, arbetsledare i luren: -vad gör du?!

Jag svarar efter 1,5 minuts fördröjning då min hjärna inte riktigt fungerade med resten av kroppen, inklusive röst och talförmåga.

-Jag sover??!!


Hipp, happ, men dagen flöt på.
Tills nu.

Funderar seriöst på att gå och lägga mig.

Men sova vid den här tiden gör väl mest folk över 80, och de under 3 år???





Har fått inbjudan till bröllopet idag och funderar redan på vad jag ska klä mig i.
Vad jag ska klä F i också för den delen,
hans slitna harley tröjor kan han glömma.

Och skulle han veta att jag satt det på print skulle han skrika "När fan blev du boss över mej!" och sedan klä sig just i en sådan bara för att visa vem som är herre på täppan.

PEDAGOGIK folkens,
det är sånt jag får köra med nu.

Och belive you me,
i will

;)

Hoppas ni mår bra!


Pusskramnypistjärten och ett gokväll!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0