Jag är glad att det är över!

25 års firandet syftar jag på då.


Jag har nog aldrig fått lida så efter en blöt kväll, ialf inte som jag minns.
Kallsvett, illamående och balanssvårigheter är bara några av biverkningarna jag led.


Chipsen bara måste varit gamla?

BLÖT KVÄLL↓



tidigt på kvällen, och på strålande humör



this is how we do it :D



fin-fina paket! ;)






det gick vilt till på dansgolvet =P=P




Mulan trivdes såklart i baren ;)


tummen upp, men inte så länge till...;D


no need for words! HAHA :D




tjusiga födelsedags-hatten klär verkligen herr carlsson :P



och Johanna....


och Erica..?



Linn



brorsan



och nånstans här börjar minnet blekna?....


SKÖNT MED VARDAG FOLKS.


Jag har tappat bort skillzen!

:S

Kommentarer
Postat av: knixie

Ni ser ut att ha haft skojj =)



"Everyone should have a DINO!!!!!"

haha vad jag skratta när Mia skrev att du sagt så

men de ligge rju lite i de...



KRAM PÅ DIG shoppas du hade en underbar kväll

2009-07-14 @ 11:16:24
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com
Postat av: knixie

hade alla sånna där rosa mössor????

2009-07-14 @ 11:17:22
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0