Ok.

Nervositeten börjar sakta men säkert krypa innanför skinnet på mej.

Jag försöker inte tänka så mycket på det,
säger gärna ofta och högt att "mjaaaa, klarar jag det inte första så klarar jag det kanske andra" (tredje,fjärde,femte sjätte?)

Men jag är inte riktigt ärlig om jag inte erkänner att jag blir besviken om jag kuggar.

Bara jag inte grinar?

Inte riktigt my kind of styke,men vad vet man gott folk?
h0h0h0h0hh0 :D

Ska ialf hooka upp med morsan efteråt.

För att fira, eller sörja.


Håll tummarna att det blir det förstnämna!


aaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Pusss pårej

Kommentarer
Postat av: Knixie

Lycka till =D

2009-07-07 @ 13:24:19
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0