Vart gömmer han intrigiteten egentligen?

Jag har för första gången i mitt liv mött en människa som jag DIREKT tyckte illa om.
Han öppnade munnen i en minut och när minuten var slut så hade jag redan bestämt mig.


Och då får jag lite dåligt samvete,
försöker tänka att han säkert också har goda kvaliteter.

Nånstans.


Han börjar med att förklara att han precis ska dra, och det var ju synd, men vi får "hänga" en annan dag.
Sen sjunger han elllaaaaa ellaaaaa, dutttiruuuu duttiruuuu!! jag blir mållös och bara stirrar.

Dagen efter tar det ungefär 17 minuter, och sen vet jag att hans pappa är död, han har haft 10 tjejer varav den senaste drog till gran canaria och kom tillbaka med en annan kille,
Varför, varföööööör hittar han aldrig den rätta?
Jag försöker med att "du är bara 22 så än är det väl inte så bråttom?" men det hjälper uppenbarligen inte.
Jag vänder RYGGEN till, börjar diska och tänker att han ska fatta vinken.
Att jag kanske inte är så hiskeligt intresserad av hans kärleksliv, eller liv för den delen alls.


Men tror ni människan förstår?

ICKE.

Det hela slutar alltså med att jag tar en cigg, greppar mobilen för att gå ut och ringa någon, vem som helst, bara han fattar att jag är otillgänglig och slutar prata en ynka minut, men då följer helvetet efter mig och uttropar "väääänta!, jag följer med och gör dig sällskap! du behöver inte vara ensam och ha tråkigt" och vips, som i trolleri står han brevid igen!

AAAAAHHHHHHHHHAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.



"jag VILL vara ensam!" utbrister jag (kanske något för högt) och trallar ut genom dörren.

Nu funderar jag.
Är det det här som så fint kallas för personkemi?

Som vi uppenbarligen inte alls har :D



Intrigiteten har flytt sin kos!



Hur ska jag egentligen hantera detta?

Han den där, blir en stor, stoooor prövning för mitt tålamod.



Kommentarer
Postat av: knixie

oj oj oj men de de är lika bra att säga som de är på en gång.

De har jag lärt mig att man inte ska gå och dra ut på de... :)

2009-07-25 @ 07:20:08
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0