When it rains,

it pours!

som 50 säger.

Jag är lagom lycklig efter utflykt med 9 brukare till hällregn, blask och lera vid hjälmarens kanal.

Vi stod grupperade som fån, stirrandes på 2  (stillastående!)båtar innan vi kom på bättre tankar (kom på att vi inte hade regnkläder) och satte oss under tak för att kafferepa istället.

Sicken utflykt!




Och innan jag ens kommit så långt som till jobbet, precis stirrat ut genom fönstret och konstaterat grå-skit-väder, och kommit på att jag ju faktiskt äger ett par alldeles egna gummistövlar now a days, skjutit bort tanken lika snabbt, och precis önsketänkt att jag vore sjuk och skulle umgås enbart med min kudde och en bra film, så slänger jag en kyss mot sängen och får se detta





Tror ni hon kan ha planerat posen länge?

Hon till och med fixerar blicken, rätt in i kameran?!


Skadeglädje är den enda sanna glädjen?



Hmf...

;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Ella. Vill du tjäna lite pengar på din blogg??? Klicka på länken här: http://www.woopa.se/[email protected] gå in och registrara dig där. Det kostar inget alls. jag har precis gjort det och jag har redan tjänat 40 kr på ingenting =).

// Petra

2009-07-10 @ 17:23:45
URL: http://littlepetra.webblogg.se/
Postat av: mamma mus

Nä, A. har INTE planerat detta! Hon är bara en sann livsnjutare, precis som sin mormor( ibland )eller nja, ganska ofta.Kan kanske kan kallas lathet också?! Hoppas du snart kan få njuta "ditt otium", och sova mycket o länge! LOVE M.

2009-07-10 @ 19:51:49

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0