"De där byxorna måste vara lika gamla som dig ungefär Ella?"

sa en brukare idag på jobbet.



Han syftade då på hålet under knäet, och la till "jag hoppas veeerkligen du inte betalt mer än 10 kr för de där" och tittade på mig med frågande blick.

"500" sa jag.


"500!!!???? Gå då tillbaka till affären och be att få tillbaka dina 490 kr!!"



Jag antar att han inte riktigt förstår sig på den slitna, lite trashiga stilen,
trots att byxorna han har på sig säkerligen är omkring 20 år gamla och varit med om x antal katastrofer och äventyr,

Jag fick mej ialf ett gott skratt;)

Sen mina vänner, så återvände livsandarna tillbaka till min kropp.


SOOOOOOLEN KOM!




Underbara underbara sooooool!!!! :)


Back on track så att säga,
trots att resten är precis densamma.


;)




So lets hear it for a: Ohhh happyyy dayyyyyyy!!!!


?

klartslutsålänge


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0