För fet för ett fuck?

"aaoooowwwwww" låter jag under täcket när alarmet ringer och babyn ska iväg och jobba

"vart har du ont?" frågar han och lyfter lite på täcket för att försöka skapa nån typ av ögonkontakt.


ÖVEEEERAAAALLLLT är mitt svar.

Nu till själva kärnan av problemet.


Min kropp kan inte vara värstans fit.

Jag har alltså ömma muskler av att målat väggen i vardagsrummet,
obesvera väggen och inte väggarna .


Detta måste jag ta tag i.


Har lekt husmor hela dagen,
efter målningen bidde det broccolipaj, and it was my first!
Men efter lite rådfrågning från diverse håll (Ida, Mia, mamma) så blev den ganska så hyfsad.

Sen fick jag omedelbara cravings på choklad (aaa den tiden i månaden) och vispade snabbt ihop en kladdkaka som jag tyvärr inte smakat än, eftersom jag tänker att jag ska försöka hålla mig tills filmen ikväll och inte agera värsta fettot (som jag egentligen helst skulle vilja göra. hallååå, jag ÄR et fetto!) och hitills har det funkat, men det är dock mer än 2 timmar kvar så vi får la se :)


Imorrn ska jag och Mulan boka tid för tatooo....

Lite nervigt för jag vet att ångrar jag mig denna gång så funkar det inte att bara gömma undan,
a little to big for that, (inte som med skapelsen i nacken som jag bara sett några gånger på kort och knappt vet hur den ser ut hahaa)
fast samtidigt så har jag velat ha en just där så länge jag kan minnas så jag ska bara köraaaa!

(TATTARE! säger han.)

(Vad säger det om DIG att du är ihop med en sån? kontrar jag!)

smaken är som baken


;)

jag tycker att det bra skit helt enkelt och bara såååå
sexigt ;)


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0