Fredrik är en feeder?

(LÄS, jag har ingen, nada, självdiciplin)


Mia och jag skulle startat våra nya liv idag efter allt vräkande i helgen.

kolla bara hur vi betedde oss på ikea,
och då var det ändå "bara" lunch



ja???




den där↑ tänkte hon inte äta upp, men jag tillåter inga smalfasoner när jag själv inte kör den linjen så i gick den till slut ;)


Nåja,


mitt nya liv får väl börja imorgon då?

Det heter bättre sent än aldrig?

och inte kan det bara vara taget ur tomma intet sådär.

!

;)


pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Knixan

ÅHHH!!!!!!! Köttbullar och Potatis och sås och MASSA LINGONSYLT de blir de att göra imorgon :D

2009-04-01 @ 22:00:02
URL: http://knixan.blogspot.com
Postat av: Knixan

Hum.. en full tallrik men köttbullar och så negerboll och så en cheescake?? är du också gravid?? ^^

2009-04-01 @ 22:08:13
URL: http://knixan.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0