Grannfejden!

Jag började dagen i ett illavarslande tecken.

Trött som få och fortfarande inte riktigt vaken drar jag med mig jycken ut.

Glömmer i min hast nyckeln till porten ( jag hade ju skinjacka i SOLEN igår) och upptäcker detta i samma stund som jag ska sätta den i låset och samtidigt återminner mig att jag switchat jacka.
Så, what to do?
Ringa är inget alternativ för i hasten glömde jag mobilen med.

Jag börjar smått och försiktigt kasta upp vad som finns kvar av snön, mot vårat sovrumsfönster (is med lite grus i ungefär) och TAAAADAAAAAA!!! Efter 10-15 kastet så ser jag liv bakom gardinen,

and then i am in!
;)



Bara att vänta på arga lappar från resten av huset nu känns det som.



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul bild!

2009-03-16 @ 06:34:40
URL: http://junitjejen.se

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0